У Новокаховському техніко-економічному ліцеї відбувся педагогічний консиліум по адаптації учнів 8-х класів.
Перехідний період позначається на всіх учасників освітнього процесу: учнів, педагогів, батьків, адміністрації ліцею, фахівців психолого-педагогічної служби. Це зумовлено:
• зміною соціальної обстановки;
• зміною ролі учня;
• збільшення навчального навантаження;
• зміною режиму дня;
• різницею систем і форм навчання;
• відмінністю вимог збоку вчителів-предметників;
• зміною стилю спілкування вчителів з дітьми.
Спостереження за учнями, спілкування з ними показують, що більшість з них успішно проходять період адаптації, готові до навчально-виховного процесу, показники тривожності на низькому рівні.
Характеристика класу очима класних керівників повністю співпадає з діагностуванням учнів через програмний комплекс «Універсал», що створений на основі психолого-педагогічної технології, що складають цілісну навчально-виховну систему в навчальному закладі.